睇個溫度幾正喎。

TOP

6400唔超行水冷,120cm都夠

TOP

我都想買 請問難安裝嗎?

TOP

我都想買 請問難安裝嗎?
chakchoi 發表於 2016-6-3 23:37



    唔難裝,最緊要機箱夠位擺

TOP

睇個溫度幾正喎。
MINGFAI168 發表於 2016-6-3 23:51



    人都頂唔順出面34度,更何況電腦呢

TOP

6400唔超行水冷,120cm都夠
sunnykoomos 發表於 2016-6-3 00:20



    120CM 多數厚排,240呢個價位多數薄排

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問下用緊咩機箱?

TOP

我前日裝機買左個ANTEC H1200 待機有3X度 打機有5X-6X度
用緊I7-6700K  
機箱760T

TOP

師兄機箱係乜

TOP