提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 16# 嘩!嘩嘩!


  慘在TT佢隻水冷液都唔掂...有D白色沈澱物, 就咁攞起個樽就見到, 如果入左個loop度會痴全D管同block.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 23# 嘩!嘩嘩!


   我都係紅色, 樽底會見到D白白地粉紅色嘅沈澱.
雖然唔影響效能, 但睇落唔靚, D漬用水沖好勉強先沖走D, 要用野抹先抹得走.

TOP

回覆  嘩!嘩嘩!


   我都係紅色, 樽底會見到D白白地粉紅色嘅沈澱.
雖然唔影響效能, 但睇落唔靚, D漬 ...
vincent_lo 發表於 2017-4-3 09:52


自從tt做左copycat後, 我以經唔用佢所有產品

TOP

回覆 25# franky7080


    我依啲窮l,都係要用

TOP

窮L冇錢買caselab 唯有用tt

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點牙米上皇上皇
一張Titan X 夠我買兩隻SMA8 啦
你係窮L !? 我咪窮窮L ...
嘩!嘩嘩! 發表於 2017-4-4 14:20



幾k買精工鋁板我真係唔捨得

TOP

窮L冇錢買caselab 唯有用tt
alan2200 發表於 2017-4-4 14:14


講得出口個下好野

TOP