chris05 當前離線
進階會員
why 而家要3個月? 集運呀? amdxp 發表於 2018-7-12 16:54
TOP
30003000 當前離線
中級會員
andy_fung 當前離線
康士富 當前離線
kofz 當前離線
特級會員
yes, atx size 既 itx chris05 發表於 2018-6-26 02:00
DeFiniLoGy 當前離線
可惜而家cut咗唔接受落單 唔係我都想出部S3 再mod itx+雙pci-e 康士富 發表於 2018-7-26 23:56
maxima1314 當前離線
交易區咪有一set? DeFiniLoGy 發表於 2018-7-27 05:48
好老實講 交易區果set仲貴過官網買新既 而且只係得85% new 真係比較誇張咗小小 ... 康士富 發表於 2018-7-27 12:42
LOL. 師兄你淨係睇Caselabs寫出黎個價係冇用,每一個option都加錢,而且仲要計運費。 ... DeFiniLoGy 發表於 2018-7-27 14:07