why 而家要3個月? 集運呀?
amdxp 發表於 2018-7-12 16:54


太多單生產唔切……

TOP

冇三皮搞唔掂

TOP

埋單幾錢

TOP

可惜而家cut咗唔接受落單
唔係我都想出部S3
再mod itx+雙pci-e

TOP

yes, atx size 既 itx
chris05 發表於 2018-6-26 02:00


    咁點解唔直接砌atx

選擇更多

TOP

可惜而家cut咗唔接受落單
唔係我都想出部S3
再mod itx+雙pci-e
康士富 發表於 2018-7-26 23:56


交易區咪有一set?

TOP

型itx上水

TOP

交易區咪有一set?
DeFiniLoGy 發表於 2018-7-27 05:48


好老實講
交易區果set仲貴過官網買新既
而且只係得85% new
真係比較誇張咗小小

TOP

好老實講
交易區果set仲貴過官網買新既
而且只係得85% new
真係比較誇張咗小小 ...
康士富 發表於 2018-7-27 12:42


    LOL.

師兄你淨係睇Caselabs寫出黎個價係冇用,每一個option都加錢,而且仲要計運費。

TOP

LOL.

師兄你淨係睇Caselabs寫出黎個價係冇用,每一個option都加錢,而且仲要計運費。 ...
DeFiniLoGy 發表於 2018-7-27 14:07

講真我都想幫你



LOL.

TOP