提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

快啲post 相睇睇
驚你唔識 發表於 2019-4-22 17:13


第一次整真係唔靚,唔太敢POST出黎,不過Ching叫到,一定POST出黎。
有依個經驗都幾好,下次一定搞得更加好。

我知道冷排唔應該放係入風位,如果有得選擇,不過依個靜音機箱Define S2 上方真係唔太合適放厚排,所以唯放前面,下方加左把風扇吹入生風,應該可以幫助顥卡散熱

111.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

支持上水
慢幔嚟啦,  要上水上得靚係心機嘢
第一次算係咁㗎啦 ...
驚你唔識 發表於 2019-4-23 01:43

THX,真係要好多謝Ching,無你意見今次應該好大獲。

我第一次上水主要著眼於安全性,外觀次要。依家咁放,只要水冷頭接口無問題,其他位置就算有事都應該都唔會太大獲

不過拆一次再搞都幾煩,否則真係買個新bitspower水箱,換左花左嗰個,完美主義者

如果下次再搞,應該玩多D花臣

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mtpmanhauyin 於 2019-5-13 21:15 編輯

回覆 24# kelvin2517

依家上軟管既人真係唔多
WhatsApp Image 2018-10-23 at 9.29.39 PM.jpg

TOP

回復 25 #mtpmanhauyin

硬管一定靚D,不過上水容易度同維護就軟管有優勢

via HKEPC Reader for Android

TOP

感覺上硬管無經驗或整得唔好容易漏水,軟管風險小D

TOP

第一次整真係唔靚,唔太敢POST出黎,不過Ching叫到,一定POST出黎。
有依個經驗都幾好,下次一定搞得更加 ...
kelvin2517 發表於 2019-4-22 21:36


請問喉中間銀色個係咩黎架

TOP

請問喉中間銀色個係咩黎架
mcmug0928 發表於 2019-11-4 20:22

止水快插

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 29# kelvin2517

方便更換/維護, 好野黎架

TOP