水pump可以運水但運不到空氣
所以你pump keep左啖氣就運唔到野
個pump空轉有機會燒pump

via HKEPC IR Pr ...
ekchk 發表於 2019-10-27 11:09

講真,真係好彩冇燒泵!我整時一路都驚,左試右試,唔敢博,就係怕燒左冇命賠……

TOP

D5泵一定要入滿水等佢慢慢排氣,之後慢慢就越行越快,

DDC泵就唔洗,一開泵D水就冲上去,射到我周身濕哂

via  ...
kai1122 發表於 2019-11-3 00:06

DDC 泵原來咁好力水?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP