D15s都係140扇
kcthomlau 發表於 2021-2-4 14:05



    1把既風量 vs 2把既風量, 假設個排同個塔係同等效能, 你2把壓 熱既野去相同溫度 都會輕鬆過1把
1把要追你2把既效能 風壓 風量, 就要轉快d

TOP

1把既風量 vs 2把既風量, 假設個排同個塔係同等效能, 你2把壓 熱既野去相同溫度 都會輕鬆過1把
1 ...
rfdingo 發表於 2021-2-4 14:42


我D15s 3風扇
不過1把140,2把120

TOP

本帖最後由 rfdingo 於 2021-2-4 20:30 編輯
我D15s 3風扇
不過1把140,2把120
kcthomlau 發表於 2021-2-4 19:14


如果話個排同個塔係同等效能,咁1把140,2把120(假設同系列)的確同風量可能會同 2把140相近/甚至靜少少

不過實際上,要睇埋個散熱物體既散熱速度
D15s D15 U12A 呢d 散熱速度 應該只夠同中層既240排比
對你 X63個排( 280排 30mm,效能比大部份同size既 27 mm 好)
呢幾隻塔一定散得無咁快,最後fan只會轉得更加快

280排基本上同360排差唔多架啦,隨手都禁住上面堆野黎打
呢度有得睇ARCTIC Liquid Freezer II 280 既review(同場仲有x72-360排  x62-280排 )
入面有幾part係同 dBA 下既效能,如果要壓到同溫度,D15要個fan扯多一大截
https://www.gamersnexus.net/hwre ... er-review-benchmark

我自己就FS140 U12A D15s(2 fan)  ek-240-aio-rgb 同ARCTIC Liquid Freezer II 240都玩過
240排要散同熱量其實真係差唔多嘈,唯獨係打機時會覺得塔散嘈,因為顯卡一齊加熱....間接超個塔散fan頻咁,先最後用一體水 分開兩件熱野

TOP

水冷無話多數送靜既風扇
用緊ek 240 aio rgb, 送個兩把都係嘈

同時我另一個arctic liquid freezer ii 240 ...
rfdingo 發表於 2021-2-4 02:18


一體水一般跟嘅風扇都唔太好,換兩把heavy duty上去

TOP