FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
機頂發光 hangck 發表於 15/6/2013 23:19
TOP
fatdumm 當前離線
回復 FeverMike fever兄有道理,不過如果真喺會影嚮就用抽風啦~而家再認真度一次280排擺唔到, ... fatdumm 發表於 15/6/2013 23:20
hangck 當前離線
師兄即係師兄, 我諗唔到tim~~ FeverMike 發表於 2013-6-15 23:20
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
280排裝機頂 FAN有燈做抽風咁咪會發光HAHA hangck 發表於 15/6/2013 23:25
有就實有......不過見唔到扇葉面燈光pattern啫... FeverMike 發表於 2013-6-15 23:29