機頂發光
hangck 發表於 15/6/2013 23:19


師兄即係師兄, 我諗唔到tim~~

TOP

回復 288# FeverMike

fever兄有道理,不過如果真喺會影嚮就用抽風啦~而家再認真度一次280排擺唔到,

TOP

回復  FeverMike

fever兄有道理,不過如果真喺會影嚮就用抽風啦~而家再認真度一次280排擺唔到, ...
fatdumm 發表於 15/6/2013 23:20



擺唔到??

TOP

師兄即係師兄, 我諗唔到tim~~
FeverMike 發表於 2013-6-15 23:20


280排裝機頂 FAN有燈做抽風咁咪會發光HAHA

TOP

回復 293# FeverMike
應該是唔夠長...好多時就算有140風扇位都唔夠位的...
因為個排前後都是突出來...用左唔少位...好多時D箱design都冇預到哩D位...

TOP

280排裝機頂 FAN有燈做抽風咁咪會發光HAHA
hangck 發表於 15/6/2013 23:25


有就實有......不過見唔到扇葉面燈光pattern啫...

TOP

回復 295# ok041094

係架, 師兄冇錯, 好多時就係差些少

TOP

打錯~擺到

TOP

將個DVD放去第三格就得,不過D出入水位都喺由右至左咁去~

TOP

有就實有......不過見唔到扇葉面燈光pattern啫...
FeverMike 發表於 2013-6-15 23:29


冇辦法好14CM FAN真係好少選擇由其係HK

TOP