想請問有冇師兄有經驗
用緊ek 590Full block 有2個出水入水口
有冇可能用哂?
會唔會亂左流?
Thx

TOP

回復 321# plc


    冇可能用得晒...只可以一個出水一個入水如果唔係D水根本唔會流入個BLOCK內

TOP

今日做乜咁靜?一個二個秘密練兵?

TOP

回復 323# ccwtitan

好多人都系系度操兵

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  yaocc0456


    D人等分毒品
btf_bb 發表於 2012-7-30 18:40


我啱啱先整好個寬頻可以上網..

TOP

回復  ccwtitan

好多人都系系度操兵
yaocc0456 發表於 30/7/2012 17:44



是鍊毒

TOP

回復  yaocc0456


    D人等分毒品
btf_bb 發表於 2012-7-30 18:40



   無啦...玩完了...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔使咁灰嘅,人生滿希望吖朋友
to_chan 發表於 2012-7-30 21:37



    唉...真係...等得來, 又有新卡到..乜火都熄.

TOP