你應該貓左,明天再談把
btf_bb 發表於 2012-7-31 02:28


又帶佢去飲酒呀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 353# btf_bb


    小事...開心最重要...我返到屋企睇奧運睇到5點幾

TOP

回復  btf_bb


    小事...開心最重要...我返到屋企睇奧運睇到5點幾
samtch 發表於 31/7/2012 12:56



我想成日都可以咁開心

TOP

回復 355# FeverMike


    下次到你啦...咪扮窮啦....黑人"SIR"

TOP

回復 356# samtch


没有扮,是真的

TOP

回復  melody20541


    帶左一半人去飲酒
btf_bb 發表於 2012-7-31 11:03


出去都冇我份

TOP

回復 358# melody20541


    你裝左WHATAPPS先講

TOP

回復  melody20541


    你裝左WHATAPPS先講
samtch 發表於 2012-7-31 21:03

我有架....不過係屋企先用到之麻
打過電話黎有幾難冇心就冇心啦

TOP