回復 349# fatdumm
QDC
快拆 (Quick Disconnects)
快插 (Quick connects)
合稱QDC(因為是一對感用)

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1954328

TOP

回復  fatdumm
NZXT Phantom 820 玩水幾好唔駛改箱
hangck 發表於 2013-6-16 23:54


呢個買410果陣諗過,真喺放唔到~

TOP

呢個買410果陣諗過,真喺放唔到~
fatdumm 發表於 2013-6-17 00:13


咁又係的確幾大

TOP

回復  fatdumm
QDC
快拆 (Quick Disconnects)
快插 (Quick connects)
合稱QDC(因為是一對感用)

...
ok041094 發表於 2013-6-16 23:56


喺咪好似師兄咁講買一對就得?~?還是要全部駁口位都用晒?

幾錢對架?~

TOP

回復  fatdumm
NZXT Phantom 820 玩水幾好唔駛改箱
hangck 發表於 16/6/2013 23:54



Switch 810都好玩, 不過要買Gun Metal色, 睇落冇咁膠

TOP

咁又係的確幾大
hangck 發表於 2013-6-17 00:17



而家410都喺放喺個SUBWOOFER上面~都突晒出黎~

放820就比人打都似...

TOP

玩水會一直改水道...
之後玩燈...再之後雙水道...
只有加排同block好多時都要放水...除非用一堆QDC吧(不過 ...
ok041094 發表於 16/6/2013 23:44


我改左幾次都係單水道

TOP

Switch 810都好玩, 不過要買Gun Metal色, 睇落冇咁膠
FeverMike 發表於 2013-6-17 00:18

係喎810 820玩水玩風冷都ok
不過真係灰色最好睇

TOP

而家410都喺放喺個SUBWOOFER上面~都突晒出黎~

放820就比人打都似...
fatdumm 發表於 2013-6-17 00:19


咁你就諗下計仔

TOP

而家410都喺放喺個SUBWOOFER上面~都突晒出黎~

放820就比人打都似...
fatdumm 發表於 17/6/2013 00:19




   
咁你就諗下計仔
hangck 發表於 17/6/2013 00:24



話機箱front panel壞左 > 拆機拎出街話上代理 > 賣比人 > 買新箱 > 話代理免費upgrade左另一款, 如果要維修或等同款要等一個月 > 得左

TOP