回復  melody20541


    你裝左WHATAPPS先講
samtch 發表於 31/7/2012 21:03



   
我同豪姐喺whatsapp傾過偈

TOP

回復 361# FeverMike


    豪哥有whatsapp

TOP

我有架....不過係屋企先用到之麻
打過電話黎有幾難冇心就冇心啦 ...
melody20541 發表於 2012-7-31 21:06


就係無心,唔想講得太明之嘛...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 364# btf_bb


    哈哈...我一早做逃兵幸保不失..

TOP

飲到02:00+斷片+咋死5返工+湯白鶴+坐車坐過龍!
你接5接受到
btf_bb 發表於 31/7/2012 23:25



都講左唔洗咋死,名正言順的

TOP

回復 364# btf_bb


    我都話訓到5點頂9住個胃 扣出黎好訓D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 368# btf_bb


    下次我飲3枝藍妹你飲一支紅酒 等你試下嘔血

TOP

回復 366# FeverMike
回復 367# yaocc0456

飲到02:00+斷片+咋死5返工+湯白鶴+坐車坐過龍!
唔係講你兩個呀

TOP