fatdumm 當前離線
進階會員
TOP
pochaccoandxo 當前離線
差D唔記得要去PCS買野~ fatdumm 發表於 2014-3-17 01:12
daiichi 當前離線
中級會員
ffboys 當前離線
初級會員
借問聲風扇邊度買到 ffboys 發表於 2014-3-18 21:34
PCS.... fatdumm 發表於 2014-3-18 22:58
alex29 當前離線
既然黑哥引晒D師兄出黎,我都唔差在獻醜了~ 計番條數,我喺R4BE既3號機,黑哥第一,CHRIS兄第二,我第三,唔知仲 ... fatdumm 發表於 2014-2-4 22:27
又係時候推推佢..................... alex29 發表於 2014-3-19 21:41
推我架飛機唔會快D到架喎, BTW..星期六日有冇師兄得閒飲茶?~ fatdumm 發表於 2014-3-20 22:04