原帖由 XxL1Lm1kexX 於 2008-10-5 20:50 發表
不過都無理由禁易壓爆零件, 弄裂PCB
要上得好緊先裂


最經典是, 有人用電批上螺絲, 弄裂PCB

而且不一定上得太緊出事, 祗要無法同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面, 其中一兩樣接觸不良, 引致過熱, 都有機會燒燬零件

[ 本帖最後由 k2tsang2 於 2008-10-6 07:26 編輯 ]

TOP

原帖由 yiu1 於 2008-10-6 00:40 發表


其實點先叫上得好呀, 師兄? 有乜方法?


反覆併合, 測試各接觸面 ( 散熱膏印 )
螺絲加介子 ( 有背架/板更好 ), 人手慢慢上螺絲

Resize of DSCF0274.JPG

[ 本帖最後由 k2tsang2 於 2008-10-6 07:51 編輯 ]

TOP

原帖由 k2tsang2 於 2008-10-6 07:23 發表


最經典是, 有人用電批上螺絲, 弄裂PCB

而且不一定上得太緊出事, 祗要無法同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面, 其中一兩樣接觸不良, 引致過熱, 都有機會燒燬零件



.......有必要用到電批嗎,,,懶成甘= =""""

TOP

原帖由 kame 於 2008-10-6 11:00 AM 發表



.......有必要用到電批嗎,,,懶成甘= =""""


我唸已經唔係懶....係懶醒
可唔可開燈/閃光影D相睇下,我想睇下你D喉點走

TOP

回復 31# 的帖子

電批

TOP

師兄  影多d 清楚d的好嗎  真的看不見你個箱入面有d 乜    拜托 ^^

TOP

加左相

TOP

原帖由 kame 於 2008-10-7 02:58 發表
加左相



因為d線唔夠長 所以不能走後面嗎   個case 的確幾大的   試試走後面吧    下層都影影呀

TOP

呢個我遲D會係底層中間果片鋁開洞D線就可以直落

下層得隻排同牛 冇咩好睇BOR XD

TOP

black tube

TOP