k2tsang2 當前離線
進階會員
原帖由 XxL1Lm1kexX 於 2008-10-5 20:50 發表 不過都無理由禁易壓爆零件, 弄裂PCB 要上得好緊先裂
TOP
原帖由 yiu1 於 2008-10-6 00:40 發表 其實點先叫上得好呀, 師兄? 有乜方法?
kame 當前離線
中級會員
原帖由 k2tsang2 於 2008-10-6 07:23 發表 最經典是, 有人用電批上螺絲, 弄裂PCB 而且不一定上得太緊出事, 祗要無法同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面, 其中一兩樣接觸不良, 引致過熱, 都有機會燒燬零件
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 kame 於 2008-10-6 11:00 AM 發表 .......有必要用到電批嗎,,,懶成甘= =""""
XxL1Lm1kexX 當前離線
初級會員
den 當前離線
原帖由 kame 於 2008-10-7 02:58 發表 加左相
KaricKKL 當前離線