原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:54 發表

你初初有寫 我先回你
你改我就DEL......


咁你 cap 我嘛 .....
係咪 $1800 水冷 岩新手 嗰樣....
咁係嘛, 接頭長用長命, $1xx 一句回覆唔夠, 幾個回覆都咬住話貴............我先話$1800 套水冷 美其名 for 新手, 定位 其實咪仲 矛盾高價, 又唔見你嘈? ........ 咪又係你撩, label 人先

你都係慣咗.....睇唔到自己.....
開心放假吧......唉

TOP

原帖由 DANDEE 於 21-11-2008 13:01 發表
CWPP兄,你圖中透明果隻邊大邊細的係乜黎?


過慮. Aquatuning

3194_0.jpg

TOP

原帖由 CWPP 於 2008-11-21 13:18 發表


過慮. Aquatuning 有

761477

水阻大唔大?
要食飯先  .....

TOP

CWPP 唔係新一代米神 佢一向宦係米神 XD   我祟拜左佢好耐

呢段野好整齊  整齊到好似我做喉係水錶果段"標杆" 好鬼正

TOP

原帖由 小方包 於 21-11-2008 13:21 發表

水阻大唔大?
要食飯先  .....


水阻都唔細. 不過 ok 的.
我而家, 一隻 DDC 過 11 個 直角接頭  + 6 個 水冷頭口 + GTX240 + Filter , 即總共 19 個直角 90 度位, 都冇問題.........反正 泵 推得動就行...... 而且會改用 低水阻 90 度接頭 ...


現狀

P1020240 [1024x768].JPG
P1020259 [1024x768].JPG
P1020229 [1024x768].JPG
P1020237 [1024x768].JPG

[ 本帖最後由 CWPP 於 2008-11-21 14:36 編輯 ]

TOP

原帖由 CWPP 於 2008-11-21 02:58 發表
各水友師兄弟.......好快上市



761393
761394
761395

我都買了十幾粒 正嘢

TOP

我比較鍾意鍍ORB或啞鉻色~而且要SC2級,否則冷熱循環幾千CYCLE後會汨落的

TOP

原帖由 tonychoi 於 21-11-2008 22:46 發表
我比較鍾意鍍ORB或啞鉻色~而且要SC2級,否則冷熱循環幾千CYCLE後會汨落的


師兄, 什麼是鍍ORB?

TOP

oil rubber bronze

TOP

原帖由 tonychoi 於 23-11-2008 13:37 發表
oil rubber bronze


I see, 我仲以為喜歡 接頭係 電鍍 orb 球狀形的 ....

TOP