CWPP 當前離線
進階會員
原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:54 發表 你初初有寫 我先回你 你改我就DEL......
TOP
原帖由 DANDEE 於 21-11-2008 13:01 發表 CWPP兄,你圖中透明果隻邊大邊細的係乜黎?
小方包 當前離線
中級會員
原帖由 CWPP 於 2008-11-21 13:18 發表 過慮. Aquatuning 有 761477
kame 當前離線
原帖由 小方包 於 21-11-2008 13:21 發表 水阻大唔大? 要食飯先 .....
sunnylee 當前離線
長老會員
原帖由 CWPP 於 2008-11-21 02:58 發表 各水友師兄弟.......好快上市 761393 761394 761395
tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
Moderator
原帖由 tonychoi 於 21-11-2008 22:46 發表 我比較鍾意鍍ORB或啞鉻色~而且要SC2級,否則冷熱循環幾千CYCLE後會汨落的
原帖由 tonychoi 於 23-11-2008 13:37 發表 oil rubber bronze