原帖由 小方包 於 21-11-2008 16:14 發表 
我幾時有啄你 我只係叫你做米神
國內的YJL大大出 POST( koolance的接頭 )我睇到O咀
所以叫他做米神 你又係出 過koolance的接頭
我只係講過2個人做米神 可以為佐上水買頭都用幾千
好服.....
DIY個個人都可以自己做 睇下自己有冇決心做
我都唔係做机器出身 不過人地做到我唔服氣
全身都唔硬 得條頸係最硬
鑽床仔一部 加心机
廠做1個鐘 我要做3日 成品都冇廠做靚仔
用錢買好過啦..........雖然係丑 但會好開心 ...
一萬幾千玩水冷大把人啦. 夠啦, 一句唔夠, 句句都米, 個個post 你都咁.
仲有個 post 你回咩 "出錢出力 " 咩意思呀, 你咪扮 [ 純樸熱血窮人 ] 啦.....
有人响 post 話 "無錢咪玩水冷啦", 又唔見你出嚟撐吓?
有人 post $40 冷頭, 又唔見你出嚟支持吓?
你只 肯 睇到某啲 水冷米人, 回應只係米前米後冇其他嘢講;
相機 玩車 玩X58 玩Mac啲米人你睇唔到, 友台米人你又睇唔到........喔
唔洗講算啦..................咁我用友台 標準 答案答你啦:
1. 只講分享
2. 啲嘢我執番嚟架, kakaka
我本身職業同 diy, 車工, 鑽工無關. 屋企又唔大.
你屋企可以買/放到部車/鑽座, 放到工作枱, 唔怕嘈唔怕塵任用, 開到大工, 有咁嘅時間心力. 我都好服你.
可惜我在返工時用晒啲 energy, 太麻煩的 DIY/ 用具買就算. 但又想特別啲 咪努力啲搵錢, 少的其他興趣嗜好囉.....呵呵.
你咁有心投資 錢同時間 親手DIY, 唔通我又 label 你係 耕田牛 咁勤力腳搭實地 咩~~~ 我又唔係憎人富貴嫌人貧 ~~~
如果你係冇心, 就尊重吓取向唔同嘅人嘛.....
你係咪根本有心 label 人分化玩嘢, 自己清楚啦...... 卡  |