本帖最後由 Victor168 於 2010-4-28 21:07 編輯

好有心機
480鮮風入埋箱+超短水道

師兄之前個水箱咁正,咁襯個機箱都唔用,真狠心
期待效能分享

TOP

咁隻牛牛點算..?

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2010-4-29 01:43 編輯

回#B-52兄
用FESER ONE, 隻ICELAND我都無信心

回VICTOR兄
師兄誇獎了~ 效能報告聽日出
唔恨心啦, 事關nzxt panel取代了它
剛剛試左一回, 沒CAP圖, 略略講講
E52@3.67G(明天試會跑4.2g)
idle 25C, MAX 29C (火山)
GTX260+
idle 35C, MAX 39C (FURMARK)

只得果幾度上落:funk:

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2010-4-29 02:03 編輯

man兄? 邊隻牛牛點算?

搵日出去數掃8隻sILent 12先, 尋靜
隻泵set5速同3速, 溫度都無分別, 真正斗

遲d換哂風扇後再換部dc仔update過d相

TOP

回復 34# simplekk


    眼大睇過龍..
以為只有上面先擺到隻牛..
原來下面仲有=V=

TOP

哈!~
岩岩去左A SIR度執左堆野, 宜加再搞搞佢

TOP

哈!~
岩岩去左A SIR度執左堆野, 宜加再搞搞佢
simplekk 發表於 29/4/2010 15:44



    WOW..
8隻FAN

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2010-4-29 23:46 編輯

完成哂, 不過手機影唔出個效果,終放玩UV啦~
下次換部DC仔再影過上黎分享

TOP