Alastor! 當前離線
中級會員
正常d 色用得一排都會無咁光澤架喇.... computerman2 發表於 2010-6-30 19:55
TOP
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
locheukman 當前離線
唔錯,執得幾好 D水既色都唔錯,透透地好靚 apple_100 發表於 2010-6-30 18:00
因為d 喉會染左色,pvc 更甚,even tygon 都好,用左年半拆出黎都有d 染色 我係樓主就無視呢度d 毒精, ... Alastor! 發表於 2010-6-30 21:25
LKNim 當前離線
進階會員
回復 LKNim 哈~師兄你又沈入毒海了 locheukman 發表於 2010-6-30 11:09 PM
lovelykeroro 當前離線
LZ, 轉貼人哋CM690II上水嘅圖過你參考, lovelykeroro 發表於 2010-6-30 11:49 PM
其實DDC好似佢咁放會唔會有問題架? 我記得有人講過DDC某個擺法唔係咁好 LKNim 發表於 2010-6-30 23:52
用DDC多數都加top或者一體res, 所以先係平放(由頂入水), 如果係原裝其實棟直放都無乜問題 ... lovelykeroro 發表於 2010-6-30 11:59 PM