正常d 色用得一排都會無咁光澤架喇....
computerman2 發表於 2010-6-30 19:55


因為d 喉會染左色,pvc 更甚,even tygon 都好,用左年半拆出黎都有d 染色

我係樓主就無視呢度d 毒精,想當年我就係咁搞搞下搞左年幾先用得
好似玩相機咁,我套水咁貴,冇理由用d 咁既hardware呀? > 換 ,跟住買左hardware 又心思思諗而家套水唔夠勁>換 ,望多人地果d 兩眼: 咦 ? 咁改好喎,改埋機箱啦> 換

永無止境....

TOP

有時 唔入依個水冷版會好D ^^ 入左見到人地整得咁靚,自己果套又好似差d wor...
果下心就會痕

TOP

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 22:50 編輯

回復 25# B-52

啊~但45度會唔會有水阻?? 因為我知道90度會有~用1個就打個3折了...所以先沒用90度

唔錯,執得幾好
D水既色都唔錯,透透地好靚
apple_100 發表於 2010-6-30 18:00


多謝^^~最辛苦係執火牛線=.=~用左成日先執好

因為d 喉會染左色,pvc 更甚,even tygon 都好,用左年半拆出黎都有d 染色

我係樓主就無視呢度d 毒精, ...
Alastor! 發表於 2010-6-30 21:25


放心師兄~我一定無視呢D毒的XD~我換埋CPU喉咀做4分喉咀就OK了~反正我未買顯示卡(可能下年吧)~到時先將顯卡上水~我都係FOR自己實用多D~而家應該夠用~頭先我超粒860上4.2GHZ~用1.428V電~燒機都係76度左右~正~而且我有諗過唔用水箱會唔會好D...

TOP

睇水冷野真係定力低少少都唔得
呢兩年來,一開始玩風冷,後來上過水,最後又玩返風冷
前前後後玩D HS都唔知蝕左幾多差價(包括埋機箱買賣...)...
但又決定左遲D又玩返水,config基本上plan好,等緊已睇中既新機箱上市

TOP

回復 34# LKNim

哈~師兄你又沈入毒海了

TOP

回復  LKNim

哈~師兄你又沈入毒海了
locheukman 發表於 2010-6-30 11:09 PM

我玩另類的...
規模細好多,洗錢又少好多
用M-ATX箱玩
而家板我都剩玩M-ATX

TOP

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-6-30 23:51 編輯

LZ, 轉貼人哋CM690II上水嘅圖過你參考,









TOP

LZ, 轉貼人哋CM690II上水嘅圖過你參考,
lovelykeroro 發表於 2010-6-30 11:49 PM

其實DDC好似佢咁放會唔會有問題架?
我記得有人講過DDC某個擺法唔係咁好

TOP

其實DDC好似佢咁放會唔會有問題架?
我記得有人講過DDC某個擺法唔係咁好
LKNim 發表於 2010-6-30 23:52



用DDC多數都加top或者一體res, 所以先係平放(由頂入水), 如果係原裝其實棟直放都無乜問題

TOP

用DDC多數都加top或者一體res, 所以先係平放(由頂入水), 如果係原裝其實棟直放都無乜問題 ...
lovelykeroro 發表於 2010-6-30 11:59 PM

我指佢運作會唔會有咩影響?之前好似有人話會有
如果OK,我應該會用DDC加TOP直放

TOP