locheukman 當前離線
中級會員
TOP
LKNim 當前離線
進階會員
回復 LKNim 不過半透明管冇半透明水咁清 睇落比較濃咁 apple_100 發表於 2010-7-4 01:14 PM
回復 LKNim 但玩水冷唔係一定要落水冷液嗎?? 通常水冷液都係有顏色~最基本都綠色吧@@ ... locheukman 發表於 2010-7-4 01:16 PM
HKDMC 當前離線
回復 LKNim 但玩水冷唔係一定要落水冷液嗎?? 通常水冷液都係有顏色~最基本都綠色吧@@ ... locheukman 發表於 2010-7-4 13:16
玩水冷其實最好係落純水 所謂水冷液只係加左化學物料俾個顏色佢 LKNim 發表於 2010-7-4 13:18
水冷液仲有防導電........... HKDMC 發表於 2010-7-4 01:25 PM
apple_100 當前離線
回復 locheukman 唔一定用水冷液,蒸餾水都得,但係比熱容同水冷液有少少唔同 唔記得水冷液個比熱容大D定細 ... apple_100 發表於 2010-7-4 01:29 PM