Summer 當前離線
進階會員
師兄支BENZ水邊度買架 買左幾錢? 小弟搵到傻 諗住遲D走去仁孚買算 艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 03:07
TOP
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
小更新,溜圖一張,+返先 唔知點解哩支咁特別,買左返黎先知,中間有個電話號碼係到,可能係佢舖個電話,打 ... apple_100 發表於 2011-6-14 00:53
benz 水一支幾多銀ar? computerman2 發表於 2011-6-14 09:43
HKDMC 當前離線
我想知benz水有咩顏色?? HKDMC 發表於 2011-6-14 10:22
leungwaiyin 當前離線
中級會員
回復 leungwaiyin 原本我都諗住就咁蒸餾水算,但之前見有位師兄話唔知係唔係用蒸餾水問題,穿左排 ... apple_100 發表於 2011-6-14 00:56
silaoye47 當前離線
回復 leungwaiyin 370有幾慘呀. silaoye47 發表於 2011-6-14 14:40
艾飛塔肥 當前離線
回復 Summer 黑布街係咪要問車房? 間間精品店都冇 始終鐘意佢隻色 艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 15:14