師兄支BENZ水邊度買架 買左幾錢?
小弟搵到傻 諗住遲D走去仁孚買算
艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 03:07


mk黑布街有,但最好用番non-conductive既水冷液安全d

TOP

小更新,溜圖一張,+返先

唔知點解哩支咁特別,買左返黎先知,中間有個電話號碼係到,可能係佢舖個電話,打 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 00:53



benz 水一支幾多銀ar?  

TOP

benz 水一支幾多銀ar?
computerman2 發表於 2011-6-14 09:43

張相有價錢,$75

TOP

我想知benz水有咩顏色??

TOP

我想知benz水有咩顏色??
HKDMC 發表於 2011-6-14 10:22


得藍色

TOP

回復  leungwaiyin


原本我都諗住就咁蒸餾水算,但之前見有位師兄話唔知係唔係用蒸餾水問題,穿左排 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 00:56

哈哈,果位師兄可能上螺絲整穿左唔知

TOP

回復 10# leungwaiyin


    370有幾慘呀.

TOP

回復  leungwaiyin


    370有幾慘呀.
silaoye47 發表於 2011-6-14 14:40

你無爬文

睇曬4頁野再講

再唔係睇下14或21L

TOP

回復 31# Summer

黑布街係咪要問車房?
間間精品店都冇
始終鐘意佢隻色

TOP

回復  Summer

黑布街係咪要問車房?
間間精品店都冇
始終鐘意佢隻色
艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 15:14


我以前都係去d汽車用品店就有,車房無試過

TOP