回復 30# davideminem


    我係效能派泥嫁
整個令既CASE, 將D野放曬係個CASE度都可以諗下,但個排實際高度高到嚇親人,成25英寸高,我怕冇位放lee 個CASE炸

TOP

嘩....我覺得好危險

TOP

回復 32# 大喊包


    點解?

TOP

回復  大喊包


    點解?
H.M.LAM 發表於 2011-7-15 22:23


排氣果樽水放系台上面..好易撞到

TOP

回復 34# 大喊包


   
我放到最入嫁ma,仲係密封嫁tim,點會咁easy

TOP

回復  大喊包


   
我放到最入嫁ma,仲係密封嫁tim,點會咁easy
H.M.LAM 發表於 2011-7-15 22:31


我覺得姐..要小心D處理,唔系就浪費哂D心機

TOP

回復 36# 大喊包


    多謝支持

TOP

回復 23# H.M.LAM


    全部用晒銅喉溫度可能仲有得底啲

TOP

回復 38# ken125111


    D銅喉正方形仲好tim,可以係上面痴八爪魚

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP