Super169 當前離線
進階會員
TOP
winson9998 當前離線
中級會員
ching 你部機用黎玩乜, 要用到咁大舊野去散熱? Super169 發表於 2011-8-23 14:24
杰少 當前離線
lau9876547 當前離線
Banned
steve_1505 當前離線
初級會員
CorsairX 當前離線
海盜船
Kanlam 當前離線
H.M.LAM 當前離線
師兄.有無試過只開室內冷氣 個排唔上風扇啊? Kanlam 發表於 2011-8-25 11:30
C hing 你個480 兒家去左邊? H.M.LAM 發表於 2011-8-25 20:36