ching 你部機用黎玩乜, 要用到咁大舊野去散熱?

TOP

ching 你部機用黎玩乜, 要用到咁大舊野去散熱?
Super169 發表於 2011-8-23 14:24



    工作上的需要
CPU經常要90-100%loading

TOP

太誇張了。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

1080剩係for cpu.....太誇張了。。x3

TOP

1080排 for  cpu ...第一次見

TOP

師兄.有無試過只開室內冷氣
個排唔上風扇啊?

TOP

C hing 你個480 兒家去左邊?

TOP

師兄.有無試過只開室內冷氣
個排唔上風扇啊?
Kanlam 發表於 2011-8-25 11:30


如果一般玩電腦打機全部風扇可以唔開,水溫keep系35度左右,開風扇就27-28左右跳

TOP

C hing 你個480 兒家去左邊?
H.M.LAM 發表於 2011-8-25 20:36


玩第二部機

TOP