apple_100 當前離線
進階會員
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
to_chan 當前離線
Banned
i_djinn 當前離線
特級會員
回復 i_djinn 的確係,好難有貨,開頭上水果陣係佢到訂野個幾星期先到,唔等得既唔好去 ... apple_100 發表於 2012-7-28 19:22
回復 FeverMike 香港唔知係邊搵到XSPC既咀,淘寶就35人仔一粒,匯埋價貴多5毫 ... apple_100 發表於 28/7/2012 19:34