i_djinn 當前離線
特級會員
多少有啲手神問題 felixku 發表於 2012-8-15 23:03
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
CASE : cm elite 120 CPU : i7 3770K VGA: MSI 560Ti Budget : 3.5K內 最好內置, ... FTO 發表於 15/8/2012 21:29
FTO 當前離線
中級會員
我下個計劃都係CM E120A FeverMike 發表於 2012-8-15 23:16
甘大人你比D參考下我 其實最緊要粒U 可以無甘熱 (現在待機都 41~45度, 如果打機真係吾知會點) ... FTO 發表於 15/8/2012 23:20
melody20541 當前離線
我有計劃, 但未行動.... 冷排都係要外置, 其他都應該可內置 FeverMike 發表於 2012-8-15 23:23
玩外置冷排啦 MOD枱 melody20541 發表於 15/8/2012 23:27
我仲儲緊$買, 可能FTO兄上先過我, 你叫佢先啦 FeverMike 發表於 2012-8-15 23:32
500aaks 當前離線
Banned
你唔好同我講又要學我食包儲緊$呀 melody20541 發表於 15/8/2012 23:39
食餅乾 FeverMike 發表於 2012-8-15 23:46