回復  i_djinn


    我一打機就開側版,搵開扇吹,冇困全佢,四常冇野的
Keith2905 發表於 2012-8-27 02:02



換鬼埋風扇, GT1850 又靜又涼, 包你爽.

TOP

回復 30# i_djinn


    值得幾錢,又吾係新款

點都好,吾該曬

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-8-27 02:34 編輯
回復  i_djinn


    值得幾錢,又吾係新款

點都好,吾該曬
Keith2905 發表於 2012-8-27 02:23




我想...而家 560ti 二手估計, 都值 8舊水..
你買個萬用頭都4XX, 快擰兩粒都1XX, 喉, 地龜釘, 散熱貼, 加加埋埋..

你560TI 都係想涼些..如果換張7870 涼些之餘, 效能仲可提升...除笨有X...哈哈

放錢買新卡, 總好過放錢落舊野度好啩

TOP

回復 33# i_djinn


    Thank you

TOP

回復 29# Keith2905


    只係入邊

TOP

回復 35# mars123ha4


    我腥吾到上尼,佢話太大

TOP

回復 36# Keith2905


   要整到150kb

TOP

我張560ti之前都90幾度
依家用國產果隻水冷頭 因為ek冇
降左50度左右 原本個風扇冇用

TOP

我張560ti之前都90幾度
依家用國產果隻水冷頭 因為ek冇
降左50度左右 原本個風扇冇用 ...
kivanbb 發表於 27/8/2012 09:12



Bykski full cover嗎? 有冇相比樓主&小弟睇下?

TOP

Bykski full cover嗎? 有冇相比樓主&小弟睇下?
FeverMike 發表於 2012-8-27 09:34


係bykski但係 唔係full cover 我果張colurful的要寄去訂做...我先唔制
依隻
http://item.taobao.com/item.htm? ... id=12752597273&

TOP