45度果D 邊隻好?
本來我想套E記
但之前好似有兩位師兄中招漏水

TOP

回復 31# awinds


都係K記啦

TOP

45度果D 邊隻好?
本來我想套E記
但之前好似有兩位師兄中招漏水
awinds 發表於 2013-7-26 16:44



    E記新既90用落ok, 45應該都唔差掛

TOP

E記新既90用落ok, 45應該都唔差掛
royho 發表於 26/7/2013 21:01



   

K記舊款45度個人好like

TOP

火牛...BLOCK....RAM...快擰...

TOP

都係k仔多D用家垂青,質量應該有番咁上下吧

TOP

都係k仔多D用家垂青,質量應該有番咁上下吧
waikeung1967 發表於 2013-8-17 21:53

望下價錢咪知囉

TOP

回復 37# fatdumm
對比bp來說...也不是好貴

TOP

回復  fatdumm
對比bp來說...也不是好貴
ok041094 發表於 2013-8-18 06:41


咁仲要計埋名氣,手工,設計~

TOP

回復 1# FeverMike


    出個講 QDC 啦

TOP