awinds 當前離線
進階會員
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
royho 當前離線
特級會員
45度果D 邊隻好? 本來我想套E記 但之前好似有兩位師兄中招漏水 awinds 發表於 2013-7-26 16:44
E記新既90用落ok, 45應該都唔差掛 royho 發表於 26/7/2013 21:01
fatdumm 當前離線
waikeung1967 當前離線
中級會員
都係k仔多D用家垂青,質量應該有番咁上下吧 waikeung1967 發表於 2013-8-17 21:53
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
回復 fatdumm 對比bp來說...也不是好貴 ok041094 發表於 2013-8-18 06:41
ridickidonky 當前離線