好野黎~

TOP

C大毒人
pochaccoandxo 發表於 2014-5-5 18:18

錯,我通常係俾人毒果個@,@

TOP

錯,我通常係俾人毒果個@,@
chris05 發表於 2014-5-5 19:30



    好以喪屍咁,一個傳一個

TOP

回覆  franky7080

幾日假期係度打機,懶得搞XD
加上仲味買RAM
題外話:我D野邊有人睇,失蹤左都唔知: ...
()下() 發表於 2014-5-5 18:19


點會呀,我就冇人睇

TOP

回覆 25# chris05
回覆 26# pochaccoandxo

肉火黎無需向他人解釋

TOP

回覆 31# fatdumm

cheap野黎

TOP

回覆  chris05
回覆  pochaccoandxo

肉火黎無需向他人解釋
franky7080 發表於 2014-5-5 20:26

itx上水s3個人覺得唔錯,又令仔又可內置2隻240排 ^,^

TOP

回覆  fatdumm

cheap野黎
franky7080 發表於 2014-5-5 20:26



    點會

TOP

回覆  chris05
回覆  pochaccoandxo

肉火黎無需向他人解釋
franky7080 發表於 2014-5-5 20:26



    要同屋企人解釋

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-5 22:16 編輯
回覆  w4and14094

CHing你隻ddc點死法
()下() 發表於 2014-5-5 18:21



我只能夠講出唔喺死邊樣, 比如唔喺漏水死(自己加PUMP TOP), 唔喺電源死(屋企有兩隻牛, 兩隻都試過)

頭先拆過個轉子出啖嚟睇過, 睇唔出有咩問題, 屋企無萬用表度唔到線, 所以無辦法知道喺條電線定喺PCB定喺COIL死左

隻SWIFTECH已經出左貨後日到, 隻壞泵要同代理講睇吓搞, 但買左兩個禮拜先知有問題都幾煩><

P.S. 見樓主打算加銀子彈但又上EK镍電鍍冷頭, 個人只想話祝你好運

TOP