本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-5 22:16 編輯
回覆 w4and14094
CHing你隻ddc點死法
()下() 發表於 2014-5-5 18:21 
我只能夠講出唔喺死邊樣, 比如唔喺漏水死(自己加PUMP TOP), 唔喺電源死(屋企有兩隻牛, 兩隻都試過)
頭先拆過個轉子出啖嚟睇過, 睇唔出有咩問題, 屋企無萬用表度唔到線, 所以無辦法知道喺條電線定喺PCB定喺COIL死左
隻SWIFTECH已經出左貨後日到, 隻壞泵要同代理講睇吓搞, 但買左兩個禮拜先知有問題都幾煩><
P.S. 見樓主打算加銀子彈但又上EK镍電鍍冷頭, 個人只想話祝你好運 |