dieago 當前離線
中級會員
TOP
ramonmak 當前離線
kimlam666 當前離線
進階會員
idevil 當前離線
新手無知一問, 我隻pump出d水有點暖, 我現在pump->冷排->cpu->tank->pump 有無問題? dieago 發表於 30-7-2014 01:18