一隻360,煲水咩

TOP

如果我玩就會用兩個Aqua 480雙水道行gpu ,再加個360雙水道行u 和板或者行gpu1,雖然無話一定夠,但起碼溫度都唔會太高

TOP

樓上個機箱好亞定..

TOP

入左廠先啦,我未有得開工住呀,仲有留定個Aqua 比我用黎做扇控

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我覺得姐,點先話夠先。兩個480雙水道連泵既排係唔平架,我個人覺得gpu1會高溫喲,所以我會行多條水道,其實可上埋u,你情況許可加到3個480排或480x2,360x1就好好多

TOP

係LAW...冷排係無止境既...10個都可以話唔夠...11個一定比10個好

TOP

回復 kimlam666

1080排,3x3你地放係邊?有專用架?
a123123456 發表於 14/9/2014 01:10



    3X3??唔明.....
我用超頻架,得一隻280排,GPU冇上水....
答你唔倒,留比其他CHING解答

TOP

係LAW...冷排係無止境既...10個都可以話唔夠...11個一定比10個好
samtch 發表於 14/9/2014 03:38



   唔係羅,冷頭既散熱能力都有極限,到左的話,你落多幾隻冷排都一樣,
如果唔係都唔洗玩LN2啦,點會無止境??

TOP

以前我都以為用暴力扇打排,效能一定好過普通扇,
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1836529
但試過之後原來冇分別,最緊要搵把打得穿個排,風量夠就可以,
同冷排一樣,足夠應付冷頭既比既熱力已經可以

TOP