Ching D 野係邊間買? 我想搵EK Dual D5 TOP但好似停左產
inori 發表於 2016-4-21 18:09

之前搵三叔買

TOP

Ching D 野係邊間買? 我想搵EK Dual D5 TOP但好似停左產
inori 發表於 2016-4-21 18:09


吓?乜停咗産....

TOP

回復 netmen

師兄有冇比較過1-5檔溫度差距?我冬天行12v,夏天先行18v,我覺得行24/18v分別不太,水溫都係 ...
a123123456 發表於 2016-4-20 00:16


基本上3檔之後D聲我以經唔能夠接受 ( 雖然都係比風冷好.....但水冷係另一種不接受 ) ,
所以4檔會點冇試過呢  , 真係唔好意思 , 而且我係行兩張 290X CF 中度超頻 , 全速行3到4個鐘去到
5X 度 ( 室溫26 ) 算係咁吧 , 但奇怪在 , 冬天反而溫度低好多 , 但張卡反而超唔起.......真係怪到呢 ,
我懷疑張卡芯同D冷頭凍天冷縮 , 兩方都縮D貼得冇咁密 , 傳熱差左超唔起

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 netmen 於 2016-4-22 10:52 編輯
回復 netmen

我行到最快,都係覺得大聲左啲啲,可能用dual top包住左,冇咁大聲
我4張980ti 長超20%連boos ...
a123123456 發表於 2016-4-22 09:37


你多我一個480排 , 睇完考慮緊好唔好加返隻入去......( 但我目前夠用 )  ,
水路我都係隔個排的方式 , 4張980TI真係引死人咩
而我目標係再加一個高清排就唔落風扇 , 但個高清排唔知放邊好.......
而且本來加個480排家中女王都有D意見 , 裝高清排可能再見我唔到 XD

TOP

本帖最後由 inori 於 2016-4-22 12:20 編輯
吓?乜停咗産....
aimdbarnolsee 發表於 2016-4-21 10:02 PM


https://www.ekwb.com/shop/ek-d5-dual-top-g1-4-csq-black-acetal
End of life   
舊版?

我見有另一隻叫EK-XTOP Revo Dual D5 Serial,但個樣同設計好奇怪同其他Brand唔同....
https://www.ekwb.com/shop/ek-xtop-revo-dual-d5-pwm-serial

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP