xblwk 當前離線
進階會員
嘩正到呢 如果我有師兄咁勁嘅技術我都想整隻 可惜我只係初學只可偷小小師 ... 驚你唔識 發表於 2018-7-22 12:27
TOP
驚你唔識 當前離線
Banned
回覆 xblwk 真係堅正喎師兄 搞到我有啲衝動 驚你唔識 發表於 2018-7-22 12:34
fatau 當前離線
特級會員
ncase 我用風冷都覺得唔易走線 大神水冷 fatau 發表於 2018-7-22 19:05
babypur 當前離線
中級會員
crackong 當前離線
介唔介意問下 一個240 排 應付到CPU + 顯示卡 ? crackong 發表於 2018-7-23 17:00
maxima1314 當前離線
kenisshit 當前離線