melody20541 當前離線
進階會員
我朋友塊ASUS X79可以上到XEON粒8核,我諗6核應該可以 felixku 發表於 2012-8-3 23:23
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
我朋友塊ASUS X79可以上到XEON粒8核,我諗6核應該可以 felixku 發表於 3/8/2012 23:23
咩型號? FeverMike 發表於 2012-8-3 23:38
felixku 當前離線
ROG.... felixku 發表於 3/8/2012 23:47
我問U仔 FeverMike 發表於 2012-8-4 00:02
lamech 當前離線
各位師傅我想問呢隻螺絲啱啱啲冷排用? lamech 發表於 2012-8-4 01:29
回復 felixku 我係koolance & black ice 好似係M4, 唔知同五金舖講買M4得唔得呢? 我想買30-40mm長 ... lamech 發表於 2012-8-4 01:35