我朋友塊ASUS X79可以上到XEON粒8核,我諗6核應該可以
felixku 發表於 2012-8-3 23:23


可惜我係想買EVGA 唔係ASUS
可能要做白老鼠

TOP

我朋友塊ASUS X79可以上到XEON粒8核,我諗6核應該可以
felixku 發表於 3/8/2012 23:23


咩型號?

TOP

咩型號?
FeverMike 發表於 2012-8-3 23:38


你有性趣玩E5??

TOP

咩型號?
FeverMike 發表於 2012-8-3 23:38



ROG....

TOP

ROG....
felixku 發表於 3/8/2012 23:47



我問U仔

TOP

我問U仔
FeverMike 發表於 2012-8-4 00:02


好似係XEON 2665

TOP

各位師傅我想問呢隻螺絲啱啱啲冷排用?
http://item.taobao.com/item.htm? ... 416_2297358_8935934

TOP

各位師傅我想問呢隻螺絲啱啱啲冷排用?
lamech 發表於 2012-8-4 01:29


你咩冷排先,有啲排用M3,有啲M4,有啲用英制,而且你個隻得16MM長,風扇一般都25MM啦,起碼要30MM長

TOP

回復 438# felixku

我係koolance & black ice
好似係M4, 唔知同五金舖講買M4得唔得呢?
我想買30-40mm長

TOP

回復  felixku

我係koolance & black ice
好似係M4, 唔知同五金舖講買M4得唔得呢?
我想買30-40mm長 ...
lamech 發表於 2012-8-4 01:35


太長會頂穿排,你最好預備啲防震墊墊高少少把扇,30MM已經好夠

五金店我唔肯定,因為我全部都係淘寶買..

TOP