我真係有架....不過玩左一年....太貴...
royho 發表於 2013-6-18 23:28


咁你買水冷D錢...散紙黎者...

TOP

重要加埋放水個對 我就總共用左7對
你估下你會用幾多對呢
alex29 發表於 2013-6-18 23:25


而家改左唔用,二號機再上就會用,因為想攞左個經驗先~

TOP

重要加埋放水個對 我就總共用左7對
你估下你會用幾多對呢
alex29 發表於 2013-6-18 23:25



    我將會用5對.因為有5舊嘢, 咁就舊舊都可以自由甩開

TOP

我將會用5對.因為有5舊嘢, 咁就舊舊都可以自由甩開
royho 發表於 2013-6-18 23:33


........................

TOP

回復  royho
睇來Ching會飛來飛去呢
ok041094 發表於 2013-6-18 23:13



打飛機就得.

TOP

回復 445# royho

ching你就好啦, 29lb都係usd64

TOP

回復  royho

ching你就好啦, 29lb都係usd64
lamech 發表於 2013-6-19 00:04


純粹符碌, 加上要同佢炒一鑊.
話時話, 佢個報重量/運費系統真係有D問題. 師兄不妨將D ITEM又加又減, 可能有驚喜.

TOP

回復 447# royho

今次我買咗咁多嘢,要回氣呵~~~
唔敢試住hahah

TOP

我真係有架....不過玩左一年....太貴...
royho 發表於 2013-6-18 23:28



    勁喎~

TOP

想問下師兄們DDC TOP/D5 TOP ...

如果我買左個D5泵喺咪一定要用番D5 TOP先得?~THX

TOP