fatdumm 當前離線
進階會員
我真係有架....不過玩左一年....太貴... royho 發表於 2013-6-18 23:28
TOP
重要加埋放水個對 我就總共用左7對 你估下你會用幾多對呢 alex29 發表於 2013-6-18 23:25
royho 當前離線
特級會員
alex29 當前離線
我將會用5對.因為有5舊嘢, 咁就舊舊都可以自由甩開 royho 發表於 2013-6-18 23:33
回復 royho 睇來Ching會飛來飛去呢 ok041094 發表於 2013-6-18 23:13
lamech 當前離線
回復 royho ching你就好啦, 29lb都係usd64 lamech 發表於 2013-6-19 00:04
q00oman 當前離線
搞事高手
中級會員