alex29 當前離線
進階會員
捱左幾耐你唔知者, 至少耐過你買套Aqua,我唔喺好似你咁諗完就即刻有資金買到架嘛,Aqua哥 ... fatdumm 發表於 2014-3-28 00:17
TOP
fatdumm 當前離線
師兄 我巳經無做Aqua哥好耐喇 所以新嘅Aqua哥唔係我 係另有其人 ... alex29 發表於 2014-3-28 00:56
chris05 當前離線
但喺大部份用Aqua都因你而起喎 fatdumm 發表於 2014-3-28 00:58
可愛老坑 當前離線
同意+1, 唔係俾佢引我,我用隻cw611算了,@,@ chris05 發表於 2014-3-28 01:01
絕對不能應同,我睇你自己發癢(姣)多 可愛老坑 發表於 2014-3-28 01:15
老坑大師,咁你就唔公道啦~ 明明次次見到Aqua哥都四圍sell同教人玩,唔知以為佢好似買落好多coupon ... fatdumm 發表於 2014-3-28 01:29
双丸coupon就真 可愛老坑 發表於 2014-3-28 01:35
Yin92 當前離線
ROG Killer
大師終於動工 Yin92 發表於 2014-3-29 17:23