捱左幾耐你唔知者,
至少耐過你買套Aqua,我唔喺好似你咁諗完就即刻有資金買到架嘛,Aqua哥 ...
fatdumm 發表於 2014-3-28 00:17


師兄 我巳經無做Aqua哥好耐喇
所以新嘅Aqua哥唔係我 係另有其人

TOP

師兄 我巳經無做Aqua哥好耐喇
所以新嘅Aqua哥唔係我 係另有其人 ...
alex29 發表於 2014-3-28 00:56


但喺大部份用Aqua都因你而起喎

TOP

但喺大部份用Aqua都因你而起喎
fatdumm 發表於 2014-3-28 00:58


同意+1, 唔係俾佢引我,我用隻cw611算了,@,@

TOP

同意+1, 唔係俾佢引我,我用隻cw611算了,@,@
chris05 發表於 2014-3-28 01:01


絕對不能應同,我睇你自己發癢(姣)多

TOP

絕對不能應同,我睇你自己發癢(姣)多
可愛老坑 發表於 2014-3-28 01:15


+1

TOP

絕對不能應同,我睇你自己發癢(姣)多
可愛老坑 發表於 2014-3-28 01:15


老坑大師,咁你就唔公道啦~
明明次次見到Aqua哥都四圍sell同教人玩,唔知以為佢好似買落好多coupon

TOP

老坑大師,咁你就唔公道啦~
明明次次見到Aqua哥都四圍sell同教人玩,唔知以為佢好似買落好多coupon ...
fatdumm 發表於 2014-3-28 01:29


双丸coupon就真

TOP

双丸coupon就真
可愛老坑 發表於 2014-3-28 01:35


有架咩?上次見唔到有既

TOP

大師終於動工

TOP

大師終於動工
Yin92 發表於 2014-3-29 17:23


唔敢當~好多大師喺附近~

TOP