回復  royho


   
怪唔知vga玩幾日就換

師兄請唔請跟班?
FeverMike 發表於 2013-6-19 01:40


黑人兄, 我自已都係跟班, 點請?

TOP

回復 460# fatdumm

佢個display cooler咁型既

TOP

呢個箱如何~?CORSAIR 600T..不過好似都喺裝唔到280排
fatdumm 發表於 2013-6-19 03:19



    此機內胆跟650D一樣, 機頂可安裝280薄排.

TOP

我最開頭都係咁諗,買左6對,拆下少D,拆下又少D,而家用2對 ...
FeverMike 發表於 2013-6-19 01:35



    可能他吾體也相同.

TOP

黑人兄, 我自已都係跟班, 點請?
royho 發表於 19/6/2013 09:23



   

唔洗出糧比我架,每隔幾日比我執下師兄你掉嘅vga就得

TOP

可能他吾體也相同.
royho 發表於 19/6/2013 09:28



   
多QDC先唔講水阻問題,要夾到個機箱夠位不難,但夠位之餘要上得靚又唔對vga/rotary fitting做成重量問題就不十分容易

TOP

回復 447# royho

不過我都覺得pcs有啲問題, 我弟一次買嘢嗰時, 我第一次申請paypal啦, 佢要求我做啲visa驗證, pcs嗰面就話等我嗰面攪好先送貨啦, 咁我攪好啦, email問pcs嗰面我應該點再比錢佢啦, 佢話送咗貨囉喎, 我無啦啦免費買咗幾百美金嘢, 一毫子都唔使比hahah

TOP

回復  royho

不過我都覺得pcs有啲問題, 我弟一次買嘢嗰時, 我第一次申請paypal啦, 佢要求我做啲visa驗證, ...
lamech 發表於 19/6/2013 09:51



   

點解幸運永遠冇我份?

TOP

回復 468# FeverMike

你有名叫黑人
其實我都唸佢會之後收返, 但成年都無hahah

TOP

回復  FeverMike

你有名叫黑人
其實我都唸佢會之後收返, 但成年都無hahah
lamech 發表於 19/6/2013 09:57




最衰呢度D師兄,起個花名整黑晒

TOP