royho 當前離線
特級會員
回復 royho 怪唔知vga玩幾日就換 師兄請唔請跟班? FeverMike 發表於 2013-6-19 01:40
TOP
lamech 當前離線
進階會員
呢個箱如何~?CORSAIR 600T..不過好似都喺裝唔到280排 fatdumm 發表於 2013-6-19 03:19
我最開頭都係咁諗,買左6對,拆下少D,拆下又少D,而家用2對 ... FeverMike 發表於 2013-6-19 01:35
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
黑人兄, 我自已都係跟班, 點請? royho 發表於 19/6/2013 09:23
可能他吾體也相同. royho 發表於 19/6/2013 09:28
回復 royho 不過我都覺得pcs有啲問題, 我弟一次買嘢嗰時, 我第一次申請paypal啦, 佢要求我做啲visa驗證, ... lamech 發表於 19/6/2013 09:51
回復 FeverMike 你有名叫黑人 其實我都唸佢會之後收返, 但成年都無hahah lamech 發表於 19/6/2013 09:57