咁都比你諗到...
FeverMike 發表於 2012-8-7 19:21

咁你玩風冷就要轉區啦

TOP

咁你玩風冷就要轉區啦
melody20541 發表於 7/8/2012 19:25

係.....你唔洗咁主動踢我走呀?

TOP

係.....你唔洗咁主動踢我走呀?
FeverMike 發表於 2012-8-7 19:35


我提下你姐 怕你比人扣分

TOP

回復 483# melody20541


你想我走咪認囉,多多理由咁

TOP

我又拿隻利民120出黎玩下風冷

TOP

我仲有hr-11 hr-03 ifx-10 hr-09 hr-05係度

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2012-8-7 21:37 編輯
我仲有hr-11 hr-03 ifx-10 hr-09 hr-05係度
felixku 發表於 7/8/2012 21:26



SB 用邊隻?? HR-05?

TOP

你地覺得HKEPC測試用果塊M5F要唔要得過??

TOP

SB 用邊隻?? HR-05?
FeverMike 發表於 2012-8-7 21:35


係, HR-05,我有隻全新...

TOP

你地覺得HKEPC測試用果塊M5F要唔要得過??
ccwtitan 發表於 2012-8-7 22:33

睇保啦,不過用得咁多錢買板唔差在買新

TOP