wanch 當前離線
進階會員
TOP
kame 當前離線
中級會員
原帖由 Alastor! 於 2008-12-15 17:24 發表 而家射燈拿左黎射住HARDDISK 水道...隻紅色唔係咁夠光.. 早知用橙色 可能整一盞射出機外照銀紙用 上左側板會影相既話會影到D倒影
Alastor! 當前離線
原帖由 CWPP 於 2008-12-15 19:14 發表 企遠+側少少就唔見倒影了. 其實係想睇睇你開窗位大小跟整塊側板的比例, 所以想看全側相; And 想望下下層冷排風扇隔柵有冇攪過嘢
原帖由 kame 於 2008-12-15 23:02 發表 我影就唔會反光GA LA XDDD
原帖由 kame 於 2008-12-16 04:51 發表 我又係病到就黎死WOR 您聽到我把聲您就知我堅料啦
Seor 當前離線
pm493 當前離線
初級會員