唔識.....不過睇完都

TOP

原帖由 Alastor! 於 2008-12-15 17:24 發表


而家射燈拿左黎射住HARDDISK 水道...隻紅色唔係咁夠光.. 早知用橙色
可能整一盞射出機外照銀紙用
上左側板會影相既話會影到D倒影



我影就唔會反光GA LA XDDD

TOP

原帖由 CWPP 於 2008-12-15 19:14 發表


企遠+側少少就唔見倒影了.
其實係想睇睇你開窗位大小跟整塊側板的比例, 所以想看全側相; And 想望下下層冷排風扇隔柵有冇攪過嘢


影左~
冷排個位太窄所以冇加任何野...放得落兩隻240 同兩隻DDC 已經算係咁...

呢張係我平時坐晌度望落去時個樣:
DSC01743 [800x600].JPG

呢張係上側版後,我塊側板原裝跟唔係自己介... 如果係自己介我會介細D... 亦因為呢塊側板我先要將五寸位D 野包牆紙包晒黑色... 如果唔係我會繼續奉行眼不見為乾淨 - 唔想見到既野就遮左佢

DSC01744 [800x600].JPG

[ 本帖最後由 Alastor! 於 2008-12-16 01:14 編輯 ]

TOP

原帖由 kame 於 2008-12-15 23:02 發表



我影就唔會反光GA LA XDDD


MAYBE 下星期...
一黎呢排好多PROJECT做,二黎我又捱病左.... 今日拖住燒到102度既身体行出街... 有命返黎算係咁

TOP

我又係病到就黎死WOR 您聽到我把聲您就知我堅料啦

TOP

原帖由 kame 於 2008-12-16 04:51 發表
我又係病到就黎死WOR 您聽到我把聲您就知我堅料啦


等大家都好返先啦...一陣交叉感染

我發覺d block 既led一著...部爛鬼dc就對唔到焦

TOP

very 型 very正 啊

TOP

回覆 24# 的帖子

點解lian li v2000好過 Silverstone TJ07

同埋 v2000 同 v2010 有咩分別 ??

[ 本帖最後由 pm493 於 2008-12-16 18:09 編輯 ]

TOP

V2000 大好多 D位易攪好多 V2010 係ATX V2000係BTX

TOP

回覆 49# 的帖子

係個機身大好多定係機內o既空間大好多??

TOP