本帖最後由 CWPP 於 2010-5-6 00:49 編輯
死佬~ 咁你影下你件作品先得咖-.- 個咩360架姐~ 點既樣咖
simplekk 發表於 2010-5-4 22:51 
Overall...而家整到咁咋
個架係裝在 5.25" 位, 方便前置泠排, 有10個 5.25" 位就夠上 360 排. 用標準 5.25"縲絲孔裝上.
如只用 240 排, 仲可以揀過個再細 d 既機箱, 當然個架要短 d、另一款了.
前面的 "鬼面罩", 主要只是保護冷排上密密麻麻又脆弱的鰭片, 呢塊見光花樣野當然可以自由發揮, 只要唔太阻風就得. 我整左黑、銀各一, 原本諗住慢慢襯下色替換, 而家真係....得個 襯 字.....kakaka
我覺得, 就算同係外掛冷排, 咁樣前置處理冷排都順眼整齊過一般就咁外掛在機箱風扇位.
用組件呢個 concept 最重要係, 以後換機箱上排, 尤其 360, 唔洗次次再改箱開孔, 唔洗一定要用巨型級數機箱, 個架可以用得番....這是我最想達成的.... 
燈製加在 card reader 的 5.25" 面板空位, again, 以後換機箱時成組搬走就得, 唔洗整過..
就係咁 
anyway, 這完工期而家大不詳了......唉  |