回復 40# Seor

For a good record & memory,
Long time no see, thanks man ~~

TOP

咪有 link 囉, 入面有相同設計圖喎...

都好, 今日裝埋佢上機箱, 影多幾張相留念先, 唔好嘥  ...
CWPP 發表於 2010-5-5 12:52

呵呵~ 等你靚相

TOP

本帖最後由 CWPP 於 2010-5-6 00:49 編輯
死佬~ 咁你影下你件作品先得咖-.- 個咩360架姐~ 點既樣咖
simplekk 發表於 2010-5-4 22:51


Overall...而家整到咁咋

_DSC4949 [1280x768].JPG
_DSC4923 [1280x768].JPG

個架係裝在 5.25" 位, 方便前置泠排, 有10個 5.25" 位就夠上 360 排. 用標準 5.25"縲絲孔裝上.
如只用 240 排, 仲可以揀過個再細 d 既機箱, 當然個架要短 d、另一款了.

_DSC4948 [1280x768].JPG
_DSC4943 [1280x768].JPG
_DSC4935 [1280x768].JPG
_DSC4916 [1280x768].JPG
_DSC4915 [1280x768].JPG
_DSC4918 [1280x768].JPG
_DSC4929 [1280x768].JPG
4574199656_7cecd2eda7_o [1280x768].jpg
3791582680_4269ea9353_o [1280x768].jpg

前面的 "鬼面罩", 主要只是保護冷排上密密麻麻又脆弱的鰭片, 呢塊見光花樣野當然可以自由發揮, 只要唔太阻風就得. 我整左黑、銀各一, 原本諗住慢慢襯下色替換, 而家真係....得個 襯 字.....kakaka



我覺得, 就算同係外掛冷排, 咁樣前置處理冷排都順眼整齊過一般就咁外掛在機箱風扇位.
用組件呢個 concept 最重要係, 以後換機箱上排, 尤其 360, 唔洗次次再改箱開孔, 唔洗一定要用巨型級數機箱, 個架可以用得番....這是我最想達成的....



燈製加在 card reader 的 5.25" 面板空位, again, 以後換機箱時成組搬走就得, 唔洗整過..

4575920418_530a1ed343_o [1280x768].jpg
_DSC4959 [1280x768].JPG






就係咁

anyway, 這完工期而家大不詳了......唉

TOP

回復 43# CWPP
支持支持,加油喔~好期待大師父你o既成品
而+睇到你d相搞到我又想好似你咁搞隻冷排架(準備上水...計劃中)

TOP

終於睇到係點咖啦~ 又真係好方便喎 XD

又比到我D靈感, 不過我做就會好簡單, 一條鋁角搞掂, 始終工具有限

TOP

回復 43# CWPP

LED開關個尾插係咩黎?
咁樣既?

TOP

to: CWPP

1. ching個mount好正, 如果作為量產, 相信有唔少order

2. 整吓停吓, 望兩眼...又改吓, 又停吓...又整吓...真係有排搞(我都已經拆散咗我個X2000, 慢慢玩!)

TOP

本帖最後由 CWPP 於 2010-5-7 02:28 編輯
終於睇到係點咖啦~ 又真係好方便喎 XD

又比到我D靈感, 不過我做就會好簡單, 一條鋁角搞掂, 始終工具有限 ...
simplekk 發表於 2010-5-5 20:54



咁我只是構思同畫, 有其他人幫我車同摺出來, 我梗係諗到畫到最方便自己+靚仔 d 先啦.
當然兩條鋁角一樣得, 6 至 9 隻小 L 角, 甚至鐵線扎 ........等等........都得.........唔需要一定好似我咁一件過架 .

只要留意紅圈的凹位同尺寸, 好多機箱每層有片野突出來托住 d rom 架, 要避開~
快 d 動手啦, 好簡單姐

2010 [1280x768].jpg

TOP

本帖最後由 CWPP 於 2010-5-6 00:58 編輯
回復  CWPP

LED開關個尾插係咩黎?
咁樣既?
A.G 發表於 2010-5-5 20:55


2x2 排列的 公、乸 電源接頭, wxh fai 有賣類似, 但白色的. 當然仲要配針.
方形容易 穿過圓窿, 尤其細窿.

ele-117.jpg
ele-556.jpg

TOP

咁我只是構思同畫, 有其他人幫我車同摺出來, 我梗係諗到畫到最方便自己+靚仔 d 先啦.
當然兩條鋁角一樣 ...
CWPP 發表於 2010-5-6 00:38

哈~ 無機要整啦~ 仲整個架黎做乜鬼先得咖XD

TOP