apple_100 當前離線
進階會員
TOP
LKNim 當前離線
回復 LKNim 唔係好明@@~師兄可唔可以講清楚少少~最怕搞到燒左野就大件事@@~個人感覺玩有色水管好過玩水 ... locheukman 發表於 2010-7-4 01:31 PM
locheukman 當前離線
中級會員
回復 LKNim 咁又係~反正我唔喜歡用其他顏色水~簡簡單單透明就OK~而且用水冷液又要花$...唔化算 ... locheukman 發表於 2010-7-4 01:39 PM
回復 LKNim 因為690II機箱唔算大~所以有打算改左唔用水箱~用Y型轉接加個喉位入水就算了@@~慳位D~又方便 ... locheukman 發表於 2010-7-4 01:50 PM
回復 locheukman 我地哩到都有位師兄就係咁花左好多錢 apple_100 發表於 2010-7-4 13:57