回復 38# locheukman
唔止SHARP D,隻BLOCK都可以乾淨D

只要唔溜水同埋上既力度同方法正確就唔會燒野或壞野

TOP

回復 40# LKNim
我會揀蒸餾水,幾蚊就搞掂

TOP

回復  LKNim

唔係好明@@~師兄可唔可以講清楚少少~最怕搞到燒左野就大件事@@~個人感覺玩有色水管好過玩水 ...
locheukman 發表於 2010-7-4 01:31 PM

其實從另一個角度去睇
點解你出街唔著避彈衣?

冇理由玩水就預左會漏水架嘛,試好哂唔漏水既話你用乜液體都得...(corrosive除外)

TOP

回復 43# LKNim

咁又係~反正我唔喜歡用其他顏色水~簡簡單單透明就OK~而且用水冷液又要花$...唔化算

TOP

回復  LKNim

咁又係~反正我唔喜歡用其他顏色水~簡簡單單透明就OK~而且用水冷液又要花$...唔化算 ...
locheukman 發表於 2010-7-4 01:39 PM

冇記錯既話佢透明果D冷液係UV藍的
冇UV下透明,開左UV燈係藍水
呢隻又唔會染色落喉度

不過我唔玩UV,都係蒸餾水最抵玩

TOP

回復 45# LKNim

因為690II機箱唔算大~所以有打算改左唔用水箱~用Y型轉接加個喉位入水就算了@@~慳位D~又方便將來將顯卡上水~但每次改水道又要買水冷液果D~真係太花$$=.=

TOP

回復  LKNim

因為690II機箱唔算大~所以有打算改左唔用水箱~用Y型轉接加個喉位入水就算了@@~慳位D~又方便 ...
locheukman 發表於 2010-7-4 01:50 PM

呢個箱其實都放到唔少野
係唔mod情況下
頂240排,底240排,尾120排
乜都夠散啦
再慳位用5.25" pump+res

TOP

回復 46# locheukman
我地哩到都有位師兄就係咁花左好多錢:funk:

TOP

本帖最後由 locheukman 於 2010-7-4 15:17 編輯

回復 47# LKNim

而家我頂放左240排~但底就放唔到240排了~因為火牛太長(ANTEC1200W), 所以打算加係外邊~不過顯卡年尾先打算買多張~所以沒咁快將顯卡上水住

回復  locheukman
我地哩到都有位師兄就係咁花左好多錢
apple_100 發表於 2010-7-4 13:57


所以都係諗好先再換~唔係不斷咁換好唔化算@@

TOP

回復 49# locheukman
同埋換好唔好上咁多哩個版,再次上癮又會黎多筆

TOP