回復  Summer

黑布街係咪要問車房?
間間精品店都冇
始終鐘意佢隻色
艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 15:14


我係元朗買60蚊~

TOP

點解吾用90度解嘴呢??
rex_lyl_lkyamb 發表於 2011-6-14 02:29



好簡單,因為冇諗過咁難搞下一執果下先用

TOP

回復 29# 艾飛塔肥


我係荃灣買的:funk:
唔岩既可以用波子水,一樣得

TOP

回復 30# aR_man


水樽個底仲有粒止水,但到時應該會搞到成手水

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2011-6-14 17:05 編輯

回復 32# computerman2


我係荃灣享和街78號買,係法院後門果邊入,行過兩間獸醫就見到,哩間$75,買左之後行出小小發現仲有間有賣,冇問幾錢

TOP

回復 36# leungwaiyin


有可能,因為點諗都諗唔到蒸餾水酸鹼度係7,點都好過其他野

TOP

回復  computerman2


我係荃灣享和街78號買,係法院後門果邊入,行過兩間獸醫就見到,哩間$75,買左之後行出 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 16:55


我都係多口問下, 見D 色都幾靚下,有機會買支來玩下 :)

TOP

回復 47# computerman2


仲有一大支淨落左少少就已經咁,一支1.5L,真係換十幾次水都仲夠

TOP

回復  computerman2


仲有一大支淨落左少少就已經咁,一支1.5L,真係換十幾次水都仲夠 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 18:02



咁幾抵用丫 , 我都係想慳番d :p

TOP

回復 49# computerman2


似乎唔止換十幾次咁少,岩岩睇返支野,用得22ml就已經咁既色,換你幾十次水倒瀉埋都仲夠
相片230.jpg
100ml約1.35mm,用左3mm左右

TOP