蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
回復 Summer 黑布街係咪要問車房? 間間精品店都冇 始終鐘意佢隻色 艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 15:14
TOP
apple_100 當前離線
進階會員
點解吾用90度解嘴呢?? rex_lyl_lkyamb 發表於 2011-6-14 02:29
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
回復 computerman2 我係荃灣享和街78號買,係法院後門果邊入,行過兩間獸醫就見到,哩間$75,買左之後行出 ... apple_100 發表於 2011-6-14 16:55
回復 computerman2 仲有一大支淨落左少少就已經咁,一支1.5L,真係換十幾次水都仲夠 ... apple_100 發表於 2011-6-14 18:02