leungwaiyin 當前離線
中級會員
用koolance 唔用XSPC?? gn01934130 發表於 2011-10-11 17:51
TOP
gn01934130 當前離線
GPU我覺得KL好D,XPSC冷排高C/P,而且我鍾意用DDC,不過DDC同D5都係睇你喜好,是但一個都得啦 ... leungwaiyin 發表於 2011-10-11 18:48
C/P姐係咩?? DDC同D5 係是但一個.唔洗兩個要哂的? gn01934130 發表於 2011-10-11 18:58
C/P=性價比,DDC同D5是但揀一個 leungwaiyin 發表於 2011-10-11 19:08
咁點解c兄會用koolance C/P高d會好d嗎?? gn01934130 發表於 2011-10-11 19:12
samtch 當前離線
進階會員
回復 gn01934130 如果有錢...我都推薦KOOLANCE,K記電鍍面,XSPC銅面,做工冇得比,銅面在新貨時效能會 ... samtch 發表於 2011-10-11 19:17
wanyiuchung 當前離線
回復 gn01934130 我本人會選 xspc 排. wanyiuchung 發表於 2011-10-11 20:13