雪白劍玲 當前離線
Banned
TOP
測試部 當前離線
我想我的女友是GTX 1070 TI ...
i_djinn 當前離線
特級會員
回復 i_djinn _> 雪白劍玲 發表於 2013-5-19 14:47
swiftech helix120pwm...gt1850 咁即係邊個好D 如果用H220I或H110I?? 測試部 發表於 2013-5-19 15:56
AL131 當前離線
進階會員
swiftech helix120pwm仲勁過靜過平過gt1850啦,又有pwm,gt1850冇pwm架,3pin黎咋 雪白劍玲 發表於 2013-5-19 03:16
hkbaby 當前離線
有睇 但唔明 測試部 發表於 2013-5-19 16:07