有冇得返代理換架?

TOP

可能你加左電係會熱D
我兩個朋友都用4790K  都係小超4.2  最後都60幾度(打GTA V  燒機就70度) ...
gakko 發表於 2015-8-2 17:47



    我冇加電架師兄,都已經咁熱

TOP

我都無加電..正常用..
抽出黎D風就微熱

TOP

TOP

真係好diy...佩服!!

TOP