我用H100i 4790k開蓋都4x-5x度(用coolaboratory ultra)

TOP

回覆 41# tkgmomosheep

我粒係4790,冇K開埋蓋,即使用散熱膏應該都唔會太熱

TOP

回覆 42# g1jockey

你有用原本个蓋?我懷疑u同蓋之間有空位

TOP

回覆 43# tkgmomosheep

冇用蓋,買咗呢件等送到
http://world.taobao.com/item/520 ... &_u=36otddpc06a

TOP

回覆 44# g1jockey

我搵左好耐,咁你都搵到

TOP

回覆  muaythailam

一塊鎅刀就搞掂,開咗蓋摸摸啲散熱膏已經係硬晒,冒住冇保都開。我準備上一體水,應該 ...
g1jockey 發表於 2015-9-3 15:34

等到過保先開
鎅刀開蓋好危險
膠片安全D

TOP

回覆 46# henrietta

輕手啲,唔係三角箭咀嗰邊開始冇太大問題嘅,我今次第一次開咋,輕鬆過關。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  g1jockey


    果然真係乾晒,唔怪得唔超頻我岩岩買返黎用212x,full load先7x度
時格成年前排仲用緊 ...
muaythailam 發表於 2015-9-4 10:41
液金怕短路
用返Gelid GC算

TOP

回覆  g1jockey


    果然真係乾晒,唔怪得唔超頻我岩岩買返黎用212x,full load先7x度
時格成年前排仲用緊 ...
muaythailam 發表於 2015-9-4 10:41
液金怕短路
用返Gelid GC算

TOP