回復 490# ok041094


    黑人是這裏的台柱

TOP

Roy兄明我講乜真好, 最唔comfort係假如QDC要上喺Rotary fitting借力
FeverMike 發表於 2013-6-19 11:21



我曾諗過將QDC上係一個90度rotary adapter上, 但諗諗下唔係好妥, 而家可能要改去CPU BLOCK上.

TOP

回復  ok041094


    黑人是這裏的台柱
HKDMC 發表於 19/6/2013 11:25



我琴晚幫人抬柱   

TOP

回復 492# royho


另一端有依傍還可以, 最緊要唔好用粒鬆泡泡rotatry fitting上QDC

TOP

回復 490# ok041094

我都係新人, 只係鍾意搭訕同其他師兄吹多2句水, 互相研習下

TOP

回復 495# FeverMike

吹多兩咀點會令到呢個post去到49x樓

TOP

回復 495# FeverMike
小弟打算是這樣接QDC
排>鎖咀>tube>QDC>tube>鎖咀>block
這是最安全的做法了?

TOP

回復 496# lamech


全靠大家努力

TOP

回復 496# lamech
基本上是幾個人一齊吹

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2013-6-19 12:04 編輯
回復  FeverMike
小弟打算是這樣接QDC
排>鎖咀>tube>QDC>tube>鎖咀>block
這是最安全的做法了? ...
ok041094 發表於 19/6/2013 11:57


我唔敢話點樣一定得, 點樣一定唔得, 之前只係帶出一個考慮點比大家參考

TOP