回復  royho


另一端有依傍還可以, 最緊要唔好用粒鬆泡泡rotatry fitting上QDC ...
FeverMike 發表於 2013-6-19 11:47



    如果個90度ROTARY FITTING向上頂對QDC可能好D

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2013-6-19 12:05 編輯
我唔敢話點樣一定得, 點樣一定唔得, 之前只係帶山一個考慮點比大家參考 ...
FeverMike 發表於 19/6/2013 12:00



同埋, 得之餘, 好睇真係好個人的

TOP

回復 501# royho

將bending moment減到最少一定較好

TOP

回復  royho

將bending moment減到最少一定較好
FeverMike 發表於 2013-6-19 12:03



    阿媽係女人

TOP

回復 504# royho

現今世代不一定

TOP

回復 499# ok041094

回復 498# FeverMike

咁我地努力上千層口塔

TOP

回復 501# royho
唔裝90度ROTARY FITTING...直接裝QDC在排上得唔得?

TOP

回復  ok041094

回復  FeverMike

咁我地努力上千層口塔
lamech 發表於 19/6/2013 12:09


我上左喇

TOP

回復  royho

現今世代不一定
FeverMike 發表於 2013-6-19 12:07


剛收到新EK90, 覺得鬆得滯.

20130619_120748.jpg

TOP

回復 509# royho


舊款都好鬆, 試過有1粒漏水(未上機)

超緊嘅BP都試過有1粒漏水(又係未上機)

TOP