royho 當前離線
特級會員
回復 royho 唔裝90度ROTARY FITTING...直接裝QDC在排上得唔得? ok041094 發表於 2013-6-19 12:10
TOP
lamech 當前離線
進階會員
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
fatdumm 當前離線
回復 fatdumm 佢個display cooler咁型既 lamech 發表於 2013-6-19 09:23
此機內胆跟650D一樣, 機頂可安裝280薄排. royho 發表於 2013-6-19 09:26
回復 fatdumm 其實裝到35mm厚嘅XSPC EX排已經好好,最慘係你隻“舊箱“只可以裝30mm厚 ... FeverMike 發表於 2013-6-19 14:27