本帖最後由 royho 於 2013-6-19 12:19 編輯
回復  royho
唔裝90度ROTARY FITTING...直接裝QDC在排上得唔得?
ok041094 發表於 2013-6-19 12:10



因為要就走線, 個90度ROTARY諗住上係個EK-FC GPU BRIDGE嗰度

TOP

回復 510# FeverMike

你試咗水先上機?
估唔到BP都漏, 你果然係黑人

TOP

回復 512# lamech


   

第一次上水淆底有機外試水,估唔到比我試到


之後幾次買fitting都冇再機外試水,但就冇事

TOP

回復  fatdumm

佢個display cooler咁型既
lamech 發表於 2013-6-19 09:23



邊個?~一體裝入去果個?~

TOP

此機內胆跟650D一樣, 機頂可安裝280薄排.
royho 發表於 2013-6-19 09:26


唔想要薄排...就喺因為想裝厚咁啱又有人買我個箱先換~

TOP

回復 514# fatdumm

係呀

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2013-6-19 14:28 編輯

回復 515# fatdumm


   
其實裝到35mm厚嘅XSPC EX排已經好好,最慘係你隻“舊箱“只可以裝30mm厚

TOP

回復  fatdumm


   
其實裝到35mm厚嘅XSPC EX排已經好好,最慘係你隻“舊箱“只可以裝30mm厚 ...
FeverMike 發表於 2013-6-19 14:27


咪喺囉...真喺吹X象~

TOP

XSPC raystorm cpu block ,
Alphacool HF D5上盖 -(VPP655/TPP644/MCP655)透明版,
BARROW水箱65MM圓柱 130MM長度 ,
Alphacool NexXos ST30 Full copper 240MM ,
Alphacool NexXos XT45 Full copper 120MM

原來最難諗喺FITTING~
想問問FITTING有冇分三分頭同四分頭架?~因為其實我唔喺幾睇得明D介紹...

TOP

回復 519# fatdumm


3分/4分/厚薄都係指對應咩SIZE嘅水喉

而螺絲牙方面, 絕大部分主流牌子都係用G1/4牙, 應該好少買錯

TOP