本帖最後由 ok041094 於 2013-6-19 17:59 編輯

回復 530# fatdumm

如果57X mm 都可...
你有另一個選擇....
nzxt H630
http://www.nzxt.com/product/detail/120-H630.html
只是沒有透側

TOP

回復  fatdumm

如果57X mm 都可...
你有另一個選擇....
nzxt H630

只是沒有透側 ...
ok041094 發表於 2013-6-19 17:58


多謝提議,佢個樣太仕正並不是我杯茶...哈哈~

TOP

請問有冇師兄知道一把20cm風扇大約厚度有幾多左右呢?~
thx

TOP

回復 533# fatdumm
20-30mm都有...

TOP

好野,冇得换,一定要我攞落去地鐵站又要就埋時間先肯要...

TOP

想問一個問題,唔知我有冇理解錯~麻煩師兄~

Barrow 亮銀 G1/4" 三分(3/8")厚管用手擰接頭 THKN-3/8

G1/4--喺個牙?

三分(3/8")喺代表個喉既厚度,有冇錯呢?~

TOP

本帖最後由 fatdumm 於 2013-6-21 02:29 編輯



Barrow 黑 G1/4" 四分(1/2")厚管用手拧接头 THKN-1/2-B

如果用晒呢隻頭會唔會有問題?例如影嚮水阻等等?~我諗都要十個八個...

PS#我諗住用四分厚喉

TOP

回復  fatdumm
22inch x 22inch
要裝到厚排真是難呀
ok041094 發表於 2013-6-19 17:28



    22吋 X 22吋

TOP

22吋 X 22吋
q00oman 發表於 2013-6-21 02:34


做咩咁既樣...

TOP

本帖最後由 ok041094 於 2013-6-21 11:38 編輯

回復 536# fatdumm
不是指厚度...而是指內徑(ID)
要看是不是厚管,就要睇埋外徑(OD),如果是3/8ID 1/2OD,這就是3分薄管
3/8ID 5/8OD就是3分厚管
1/2ID 5/8OD就是4分薄管,
1/2ID 3/4OD就是4分厚管

TOP