回復  fatdumm
不是指厚度...而是指內徑(ID)
要看是不是厚管,就要睇埋外徑(OD),如果是3/8ID 1/2OD,這就是3 ...
ok041094 發表於 2013-6-21 06:50


請問如果4分厚喉呢?~

TOP

回復 540# ok041094

不是指厚度...而是指內徑(ID)
要看是不是厚管,就要睇埋外徑(OD),如果是3/8ID 1/2OD,這就是3分薄管
3/8ID 5/8OD就是3分厚管
1/2ID 5/8OD就是4分薄管,
1/2ID 3/4OD就是3分厚管 這個唔係4分厚管咩?

TOP

回復 542# lamech
是我打錯了...是4分厚管

TOP

回復 541# fatdumm
1/2ID 3/4OD就是4分厚管...之前的打錯了...已修改

TOP

麻煩晒上面既師兄先,咁請問...

Barrow 黑 G1/4" 四分(1/2")厚管用手拧接头 THKN-1/2-B

如果用晒呢隻頭會唔會有問題?例如影嚮水阻等等?~我諗都要十個八個...

TOP

回復 545# fatdumm
應該沒有問題...不過唔買Bitspower/ek/xspc/果D fitting?

TOP

回復  fatdumm
應該沒有問題...不過唔買Bitspower/ek/xspc/果D fitting?
ok041094 發表於 2013-6-21 20:25


窮啊嘛...有諗過一半呢個一半EK..EK $50粒

TOP

回復 545# fatdumm


    我用過幾十粒都冇事

TOP

回復  fatdumm


    我用過幾十粒都冇事
kimlam666 發表於 2013-6-22 00:49


10粒夠唔夠做?~駛唔駛買定一百幾十上倉?~

TOP

師兄們,水喉喺咪求其揀條就得?~
四分厚喉..有冇邊個牌子靚D或者好D架?~

TOP