可愛老坑 當前離線
進階會員
又得個吹字 陣間又話貴... fatdumm 發表於 2014-4-9 00:54
TOP
fatdumm 當前離線
所以叫你5好學我lor 可愛老坑 發表於 2014-4-9 01:01
我學唔到啦..你咁有貨 fatdumm 發表於 2014-4-9 01:02
有冇貨5係學架,係要去搵 不過未輪到我,幫你5到 but 肥duck watercooling i think it's:go ... 可愛老坑 發表於 2014-4-9 01:11
我冇知識冇資金冇資歷去做 fatdumm 發表於 2014-4-9 01:17
pochaccoandxo 當前離線
但你有visa信用卡 可愛老坑 發表於 2014-4-9 01:30
alex29 當前離線
我冇知識冇資金冇資歷去做 fatdumm 發表於 2014-4-9 01:17 但你有visa信用卡 +1 ... alex29 發表於 2014-4-9 12:02
我張咭得少少limit..堯哥買一轉pcs都爆... 點同Aqua哥買樣野比自己都價值六七張titan BE ... fatdumm 發表於 2014-4-9 13:28