頂, koolance 420居然個螺絲孔同140x3嗰風扇罩唔match, 同廠都咁

TOP

冇人唔識你地
kivanbb 發表於 8/8/2012 23:49


師兄講得好!!!  

TOP

有D咩可以去到“膠識”的 即3M膠紙 痴完整吾走的膠
剛剛將D冷件拆曬出黎 之後想洗一下機箱 發現D 3M膠整吾走

TOP

回復 553# melody20541


    已被嚇到

TOP

有D咩可以去到“膠識”的 即3M膠紙 痴完整吾走的膠
剛剛將D冷件拆曬出黎 之後想洗一下機箱 發現D 3M膠整吾 ...
mars123ha4 發表於 2012-8-9 04:02


白電油....WU40都OK的

TOP

等上水中....
IMG_06511.jpg

TOP

本帖最後由 mars123ha4 於 2012-8-9 04:41 編輯

回復 565# melody20541


    屋企2樣都無......
早上去買

TOP

回復  melody20541


    屋企圖樣都無......
早上去買
mars123ha4 發表於 2012-8-9 04:38


如果個箱有膠D位 小心D用 可能會熔架

TOP

回復 568# melody20541


    E家得返D鐵係入邊

TOP

回復  melody20541


    E家得返D鐵係入邊
mars123ha4 發表於 2012-8-9 04:48


拆到咁睇黎C兄又有大改

TOP